قسمت تو نیست ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ***#love#*** و آدرس love.hamid.92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





همون یه نفری که برای اون همه کســـــــــه

 

همیشه باید کسی باشد

 

تا بغض هایت را قبل از لرزیدن چانه‌ات بفهمد...

 

جــزایــی بـالاتــر از ایــن نیسـت ، بـه كسـی كـه

 

قسمـت تــو نیسـت ، دلــــ ببنــدی .... !!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت10:11---4 دی 1393
عالی بود بهت سرزدم بهم سر بزنی.

مینا
ساعت22:15---16 دی 1392
سلام
وبتون خعلی قشنگه
مرسی از حضورتون در وبم
من لینکتون کردم


pardis
ساعت13:56---16 دی 1392
سلام وبلاگ قشنگی داری اگه دوست داستی میتونی به وبلاگ منم سربزنی www.ps2012.mihanblog.com

احمد
ساعت12:28---16 دی 1392
عالی بود مرسی به من سر http://www.f333.toosblog.comبزن

مونا
ساعت10:16---16 دی 1392
سلام مرسی سر زدی منم لینکت کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 634
بازدید کل : 568132
تعداد مطالب : 420
تعداد نظرات : 109
تعداد آنلاین : 1

.< >

کد بارش ستاره

























تک اسکین